och så var en ny vecka rullande

Den här veckan bjuder inte på mycket annat än det gamla vanliga - skola plugg, skola plugg o älskling. I eftermiddag ska jag dock klippa mig och någon dag mot slutet av veckan ska även min och en väns träning ha kommit igång. Ser faktiskt fram emot det och eftersom det är en rejäl utgift hoppas jag på att det kommer hålla också. Den här gången ska det banne mig gå!
Hade tänkt sortera lite bilder samt framkalla också, bl.a. de från Malta. Sen lite annat som jag tänkt pynta väggarna med o så. Blir ett litet projekt det.

Nu blir det oprah och fika innan ja ger mig iväg för klippningen. Hörs!
Måndag.. 4 dagar till fredag.. suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0