Torsdag 19 november

Det är så jäkla skönt att det är fredag imorgon att jag inte riktigt vet om det är på riktigt. Får nypa mig själv i armen eller nått! Nej förresten, där har jag träningsverk(!) från igår. Haha! Så klockrent. Skämt å sido, denna vecka har gått riktigt fort trots att det kändes som en evighet i söndags när grabben lämnade mig ensam. Men redan imorgon får jag njuta i hans sällskap igen!

Har precis beställt min studentmössa och resten av grejjerna till den stora dagen. Känns lite overkligt att kika på de där grejjerna nu måste ja säga, nästan lite skrämmande. Många känslor blandade.. :)
Ikväll ska jag och en vän jobba på med vårat UF-företag som ska vara någorlunda klarrt till mässan den 12:e december. Var så himla typiskt att jag fick en jobbdag just då.. men jag får se till o slita ordentligt nu innan istället, hehe. Kanske att vi smiter iväg o tränar också om tiden räcker till.

Nu är det dags för käk och sen ska jag bara ta det lugnt tills jag beger mig ut i lerbackarna igen. Huga, less på regn nu. Trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0