Torsdag 26 november

Oj vad jag har varit i farten de senaste dagarna! Med allt - men ändå ingenting alls. Hade en mycket trevlig kväll igår med tjejerna och nu är det bara att tagga om till 150-dagars minsann. Men först står julen på tur och jag har precis gjort lite advent här på rummet. Adventsstaken och gardinerna är på plats, samt min tomte med fat som jag alltid har här inne. Känns lite stämning vill ja lova!

Ikväll blir det ingen träning men ska fixa o dona med UF-företaget ändå. Det behövs. Först ska jag stoppa nått i magen och kanske att jag hinner ta en nap innan ja beger mig, blev inte många timmars sömn inatt direkt.. ;) Hörs!

Kommentarer
Postat av: aamanda

vilken snygg och enkel blogg

2009-11-26 @ 17:33:54
URL: http://dotteralberta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0