CHECK!!!

Ännu en gång går lyckoruset genom kroppen och ännu en gång väcks den längtan som jag så väl känner igen. Det är dags - Tokio hotel kommer till sverige i Mars och jag & en vän har biljetter till både sthlm och gbg. Låt det bara gå hela vägen fram denna gång nudå. This is going to be GREAT. Dock råkade jag boka dubbelt i GBG så två biljetter bara måste försöka säljas iväg....

Nu var det klart och det är bara att vänta. Är ju inte direkt imorgon, hehe. Idag däremot är det en ny vecka, en speciell vecka, för jag påbörjar min färd mot utlandet redan imorgon eftermiddag. Första stop är Gävle och några timmars sömn och natten mot onsdag är det dags att bila till arlanda.
Denna dag kommer jag alltså lägga min tid på att packa. Ska även ner och ta en simtur lite senare och sista natten ska jag spendera hos favoriten. Vet fan inte hur jag ska kunna klara mig utan honom ända tills nästa fredag alltså.....

Men packa var det först iallafall - vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag vet inte om jag kommer få tag på dig innan du drar utomlands, så skriver här istället och hoppas att du ser det här innan :) Eller ja, det spelar kanske inte så stor roll om du ser det innan men ändå.. Dom där extra biljetterna till Scandinavium, vart är dom platserna? Är dom platserna nära våra platser? För Julia vill kanske följa med faktiskt :) hehe. men hon vill itne sitta helt själv bredvid någon random människa, så jag tänkte att om hon köpte ena biljetten om hon vill, så kan jag fråga våran kompis från sthlm (hon som gjorde så att jag började lyssna på TH :)) om hon också vill med. Så kan dom sitta tillsammans. Men vet som sagt inte om hon vill med, och vet heller inte om Julia är helt hundra på det. Men ska snacka med Elise så fort hon kommer hem från Thailand. Vad känner du om det? Men om dom inte vill så får vi ju hitta nå andra människor att sälja biljetterna till :)

2009-10-27 @ 13:10:56
URL: http://isanylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0