Tisdag 6 oktober

Ännu en onödig dag. Verkar bli många sånna den här veckan. Men bättre än att inte ha något alls att göra måste jag säga.
Vi har alltså inte gjort så mycket idag. Registrerat alla UF företagen vi har som projektarbete. Blir nog bra det här, känns som så. Imorgon ska jag och min företagspartner slänga iväg ett mejl till en person som vi hoppas ställer upp och hjälper oss lite grann. Vore ju helfränt! Men det gäller att denne nappar också så vi får hålla tummarna. Annars har tiden bara pratats bort under större delen av dagen tycker jag, och morgondagen lär bli likadan - fast lite mer effektiv när det gäller UF ska det allt bli. :)

Annars denna tisdag då? Uträttade ett ärende efter skolan (great) och resten av kvällen ska jag plugga, skriva lite mejl och se till att ringa systeryster. Småsaker, dock viktiga. Men för tillfället ska jag bara ligga här och kolla på tv och invänta käk. Hörsssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0