Torsdag 22 oktober

Godmorgon! Är fasen ett under att jag är vaken redan nu, brukar inte komma upp ur sängen förrän efter andra ringningen men idag var jag vaken redan sju. Visserligen har jag bara legat kvar i sängen och kikat på the voice, men nu har jag hunnit med frukost och ska snart sätta tänderna i dittan o dattan.

Igår var det en mycket bra dag vad det gällde både det ena och det andra. Först fick jag ett sms som gjorde att min dag lystes upp och resten av dagen gick jag med ett leende på läpparna, och sen blev jag tillfrågad att jobba lite extra på kicks, där jag gjort min apu nu senaste 2 veckorna, innan jul o så. Helvete vad skoj! + lite extra cash vilket aldrig är fel. Känns finnemang! :)
Imorgon är det ju min sista dag där, vilket känns både trist och smått skönt på samma gång. Skönt mer för att vi har lov nästa vecka och då väntar ju den otroligt efterlängtade Malta-resan. Äntliiiigen! :))

Nej nu har jag inte tid att sitta här o söla på mer.. men avslutar med ett litet "livet leker". Höörs ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0