Onsdag 23 september

Idag är det precis ett år sedan min operation. Vid den här tiden var jag nyopererad. Tror att jag precis hade vaknat upp från narkosen och låg kvar nere på uppvaket fortfarande. Det var samma väder som idag ungefär, soligt och grannt, dock blåste det inte lika mycket. Jag hade en rätt yr och dryg natt framför mig, men hade också en gullig nattsköterska. Det bästa med det hela var duschen dagen efter - hade hunnit bli riktigt äcklig av ett antal svett-, & även svimnings-, anfall.. haha! Nu är det bara ett år kvar till nästa operation - HÄRDA..

Men nog om det! Nu är det 23 september 2009 och mycket har hänt sedan dess. Idag hade vi t.ex. det där förbannade ekologi provet. Gick väl helt okej, beroende på vad han är ute efter för svar förståss. Men ett G har jag nog fixat iallafall.
Nu är det bara att bita ihop o öppna skolböckerna igen för ett SPA+Hälsoprov imorrn. Helgen denna vecka är riktigt efterlängtad kan jag lova..

Nu: gotta och spa-pappers lärande. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0